Nikon COOLPIX S9700 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX S9700 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rien1944 13-04-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Scherp, goed belicht, prima in gebruik veel mogelijkheden, mooie video's, toestel communiceert uitstekend met andere aparaten.
Gebruik de camera bijna dagelijks, met name oude teksten fotograferen . deze vertaal ik in huidig schrift door middel van de foto op een tweede scherm te plaatsen. De geplaatste teksten zijn beter te leze als het origineel. Ook in de natuur briljante opname's. Groot zoombereik en zonder statief zelfs scherp.

jpmostert 10-01-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Fijn toestel. Altijd even opletten als je een foto met flits wilt maken, dat je vinger niet op de plaats van de flitser zit.
Zoommogelijkheid is geweldig. We gaan nog lang plezier van dit toestel hebben.

s pruim 10-01-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Geweldige, goeie camera de Nikon Coop Pix S9700, maakt mooie en heldere fotos, af en toe heb ik een foto te donker of te licht dan stel ik de camera goed en maak een nieuwe foto.
De video opname's zijn helemaal goed super!!
Het is alleen jammer van de flitser dat is wennen had eigenlijk wel anders gekund, verder ben ik super tevreden over.

hheier 08-01-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Geweldige camera met ongelooflijk veel mogelijkheden, zowel automatisch als handmatig, enscherpe foto's. Gemakkelijk te bedienen. Ben er heel blij mee. Het enige nadeel is de plaats van de ingebouwde flitser, want die springt eruit, waar je normaalmet je linker wijsvinger de camera vathoudt. Dat is du even wennen.E alles went.

Boeier 06-01-2015

wat een camera!
wij hadden hiervoor de S8200 en die was echt top!
helaas heeft die ook geen eeuwig leven en de lens begaf het.
dus op zoek naar een vervanger.
mede door de prima Nikon ervaring die wij hadden met de S8200 ging onze voorkeur dan ook uit voor weer een Nikon.
onze keus viel op de S9700,bijna gelijk aan de S8200,maar met meer optische zoom en wifi/gps.
stevig gebouwd en voelt solide aan.
allen de flitser is een puntje van aandacht.
deze is in de auto stand niet blijvend uit te schakelen.
iets wat bij de S8200 wel kon.
maar in bv.de P stand is dit wel uit te zetten.
waarschijnlijk met een firmware update lukt dit wel,maar dat is afwachten.
op dit moment geen andere firmware aanwezig.
verder gewoon een top camera,mooie foto's,scherp en ook maximaal uit gezoomd nog steeds goed!

Sjef Willemse 06-01-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Dit toestel maakt erg mooie foto's. Makkelijk in gebruik. De batterij gaat lang mee. Sta regelmatig verbaasd over de goede kwaliteit van de video opnames. Het enigste nadeel is dat de flitser te makkelijk voor niets uitklapt en erg fragiel is. Vandaar wat minder punten voor de degelijkheid.

bleeka 05-01-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Fijne, compacte camera. Gemakkelijk in het gebruik. De 30x zoom is top! Maakt mooie foto's. Wij zijn er blij mee!

taksie 03-01-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Mooi vorm gegeven camera mooi is ook de diep rode kleur.
Het feit dat de iso zichzelf aanpast en je daardoor lang zonder flitser kunt fotograferen is echt geweldig.
Het is een perfecte camera om altijd bij je te hebben en hij maakt werkelijk perfecte foto's

Marieke8888 02-01-2015
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Goede camera met voor ons meer dan genoeg mogelijkheden! Vooral de gps vind ik erg leuk, zo kun je zien waar de foto's gemaakt zijn.
Het enige 'nadeel' aan de camera vind ik de flitser. Bij aanschaf twijfelde we hier al over, aangezien het er niet erg stevig uit ziet. Bij gebruik ga ik er erg voorzichtig mee om en gaat dit wel goed. Wel blijft deze vaak in eerste instantie ingeklapt zitten, maar wanneer je dan voorzichtig er op drukt, springt ie gewoon omhoog. Geen probleem dus, maar het mechanisme kan verbeterd worden denk ik.

Rinekeb 31-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Prachtige scherpe foto's zelfs met de zoom, vele mogelijkheden ook binnenshuis. Makkelijk mee te nemen. Ik had eerst een toestel gekocht waarvan de flitser constant uitklapte, gelukkig is het tweede toestal wel goed want uitgeklapt is de flitser erg kwetsbaar.

roja56 31-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Ik heb mijn camera net voor mijn vakantie gekocht en ben er ergblij mee.het is een makkelijk te beidienen camera en de zoom is fantasties ook al denk dat je te veel bewogen heeft is de kwaliteit v/d foto nog prima hij is klein en makkelijk mee te nemen.ook al hele mooie portretfoto,s mee gemaakt de flitser is ff wennen dat had wel iets anders gekund maar voor de rest dik tevreden.

ellentjuh01 31-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Het is een enorme vooruitgang met de camera wat wij hadden. Hij is makkelijk is gebruik en hele mooie duidelijke foto's.
Zitten genoeg mogelijkheden.
Het is mooie tussenstap voor eventueel nog een keer een spiegelreflex camera. Wij zijn er erg blij mee.

Meske85 29-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Camera gekocht ter vervanging van een Sony Cybershot. Ben er enorm blij mee! Hij mocht direct mee op vakantie naar Maleisië en heb daar een paar schitterende foto's gemaakt. Niet allemaal even scherp overigens. Gebruik nu vaak de P instelling, met zelf ingestelde ISO en dat scheelt veel. Ben nog niet zo thuis in de andere instellingen (A, M, etc.) Focus is heerlijk snel, in tegenstelling tot mijn vorige camera. Plaats van de flitser is erg ongelukkig gekozen. Ook is het een nadeel dat je hem steeds zelf uit moet zetten. Ook bij macro heb ik dit trouwens. Vraag aan de andere gebruikers, als hij aanstaat en je houdt je oor ertegen, maakt hij dan een zacht zoemend geluid? Die van mij namelijk wel.

kiahans 29-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Ik ben heel blij dat ik voor deze camera heb gekozen nadat ik verschillende camera's heb vergeleken.
Super Camera de Nikon CoolPix S9700
Kwaliteit van de foto's zijn geweldig.(ver boven mijn verwachtingen)
Legio aan mogelijkheden eenvoudig in gebruik.
Zoom is geweldig met het systeem van Nikon heb zelfs geen wazige Foto's nadat ik volledig uit gezoomd heb en dat met een niet al te vaste hand van mij.
De vormgeving vind ik ook mooi ligt goed in de hand.Mooie Tele- lens.
Het gebruikersgemak ligt ook voor de hand.
en de panaroma mogelijkheid vind ik zelf wel grappig zelfs tot 360 Graden.
Degelijkheid is ook niks van te zeggen.(perfect zelfs)
laatst viel me de Nikkon uit de hand Grote schrik (ik dacht al einde van mijn Camera maar tot mijn grote verbazing er was niets aan de hand Camera werkt als vanouds dit is toch wel een extra dikke pluim voor de Nikkon CoolPix S9700.

Voor mij dus niets meer dan Lof voor deze geweldige Camera.

Frans v R 28-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Net nadat ik het toestel gekocht had was ik uitgenodigd voor het bijwonen van een huwelijk. Mooie gelegenheid om de camera uit te proberen dacht ik. Diverse mogelijkheden welke de camera bezit waren goed van toepassing, ontdekte de geweldige zoom maar ook dat je het toestel dan goed moest stabiliseren. Het prettigst was wel dat je met één toets beweging kunt schakelen van foto naar video. Ik heb daardoor een mooie reportage kunnen maken welke ik na nog enige bewerking, gebrand heb op DVD en heb kunnen aanbieden aan het bruidspaar. Deze hadden alleen een fotograaf voor de vastlegging van hun huwelijk dus waren zeer verrast en super blij met de reportage welke ik had gemaakt en ik mag wel zeggen dat ik er zelf ook zeer trots op was dat ik zulke mooie en vooral scherpe foto's en videobeelden heb kunnen maken met dit toestel. Een echte aanrader voor iemand die makkelijk iets moois wil presenteren. En alle andere vaak veel grotere en gecompliceerde camera's kunnen voortaan gewoon in de kast blijven liggen.

Jonkheer55 28-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

De camera maakt mooie scherpe foto's, absoluut. Je hebt een groot inzoom bereik, alleen is het dan wel de kunst om het toestel stil te houden. Mogelijkheden zat om aan je foto een eigen draai te geven. Helaas ook een aantal minpunten. Zo is de plaats waar de uitspringende flitser zit, een regelrechte miskleun. Beperkt het vasthouden. Deze had best linksboven aan de voorkant kunnen zitten. Wat ik ook onprettig vindt is, als je je foto's terug wilt zien, het toestel op standby gaat, dus met uitgeschoven lens.

roja56 31-12-2014

Dat hoef niet als het toestel uit staat en je druk op het knopje foto,s bekijken en houd hem vast dan gaat de lens er niet uit,dushet knopje gewoon ff vast houden mvg Rob

th2012 27-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Het is een licht handig mee te nemen toestel met vele mogelijkheden , vooral het overzetten van de foto's op mijn mobiel via Wifi is handig dan kun je ze direct delen met anderen . Jammer dat je moet opladen met het toestel zelf en dat die flitser te pas en te onpas eruit blijft floepen errrggg irritant , zie dat anderen daar ook last van hebben dat moet beter kunnen , vooral als je het niet standaard uit kunt zetten maar per keer moet doen. Zoom in geweldig maar niet bij bewegende beelden , maar als ie het heeft gevonden is het ook gelijk scherp. Ben tevreden over de kwaliteit foto's., en alle leuke mogelijkheden die je erna ermee kunt doen .

ikIngrid 27-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Het toestel maakt mooie foto's en je kunt zelfs bij op flinke afstand inzoomen je beeld stabiel houden!! Wel vind ik het jammer dat steeds de flitsmodule eruit komt, zelfs als je die bij het vorige shot hebt uitgeschakeld. Ik vind de plaats en de kwetsbaarheid van deze flitser ook nadelig. Heel jammer, want verder is het een ideaal toestelletje voor mij...
groeten,

Gerry 26-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Kwaliteit: geweldig! Niet anders dan andere Nikon modellen waarmee ik ervaring heb.
Mogelijkheden: legio. Ver inzoomen! Ook leuk is het maken van een artistieke keuze meteen nadat je een foto gemaakt hebt.
Gebruiksgemak: Ik raad aan, de handleiding te "scannen" op nieuwe aspecten t.o.v. je oude camera. Zo heb ik de camera nu op een stand ingesteld, waardoor de flitser niet langer meer automatisch uitklapt. Dat vond ik namelijk onhandig van Nikon om de kwestbare flitser bij default instelling standaard te laten uitklappen.
Vormgeving: prima voor zo'n toestel met veel mogelijkheden.
Degelijkheid: voor iemand die niet met een grote spiegelreflexcamera wil werken, maar toch meer wil dan de eenvoudige pocketcamera is de s9700 een geweldig apparaat.

GosseSN 31-12-2014

Hoi, welke instelling is dat dan zodat de flitser niet meer automatisch uitklapt!
Groeten

romibilia 26-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Ik heb deze camera aangeschaft als vervanging van een Canon Ixus 1000 HS. Nou dat is een hele verbetering. Wat een snelle focus heeft de Nikon. Nu mis ik geen fotomomenten meer doordat ik niet kan focussen. Verder geeft de 30x zoom veel nieuwe mogelijkheden. Ook de accu gaat al lekker lang mee op zijn eerste lading met wifi en gps aan. Heel jammer is het feit dat je de flitser niet default uit kunt zetten. Deze wil telkens uitklappen en duwt dan je vinger van de camera. Nu heb ik een snelle focus maar mis nu momenten doordat ik eerst de flitser terug moet duwen en dan de flitser handmatig uit moet zetten. Er zijn maar een paar standen waarbij de stand van de flitser wordt onthouden. Ik heb hem nu voorlopig maar op scene museum staan. Ik hoop dat bij de volgende firmware update dit wordt omgekeerd. Dat je de flitser actief moet aanzetten. De foto's zijn gelukkig heel erg mooi en daar gaat het uiteindelijk toch om.

alieninnl 25-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

This is a super handy camera with more features than most people will ever learn how and when to use. It also takes excellent photos for its size and price.
If I may be critical of a few points:
i) The pop out flash keeps surprising me by popping out unexpectedly. The construction also looks rather flimsy so I wonder how long that will last.
ii) I am struggling to find a setting somewhere between flashed out and blurred for those low-light situations. I had hoped that with all its built in intelligence that it could have solved that one for me.
iii) The on-off switch on my camera is far too sensitive with the result being that the camera will switch itself on inside its case and will try to extend the lens. That can't be good for the lens construction.
iv) This may be because of iii) - sometimes the battery is empty when I take the camera out of the case and I haven't used it since last charging it.
v) The ease of use of the buttons and settings really hasn't got any better compared with my first digital camera from very many years ago. I'm sure that some research in that area would have huge payoffs

peroy 25-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Prima camera, maar jammer van die flitser. Gewoon niet over nagedacht! Of houden japanners een toestel anders vast?

Lotma 25-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Het is een fijne camera, ligt goed in de hand, makkelijk meeneembaar en maakt goede foto's.
Jammer van de kwetsbare flitslamp, en het feit dat die regelmatig uitklapt.

cj.reisner 25-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Praktisch en handig toestel. Maakt scherpe video's en foto's. Makkelijk te bedienen dus een aanrader voor iedereen.Blij dat ik hem heb.

Nicole AM 25-12-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9700 zwart

Ik ben een Nikon fan, deze camera is een vervanger van de Coolpix S9100. Een fijne camera met veel mogelijkheden. Ideaal om mee te nemen op vakantie maar klein genoeg om dagelijks bij je te hebben. Bij mij scoort deze camera op minder op degelijkheid vanwege de flitser. Ik vind het vervelend dat deze eruit springt, bij de vorige camera kon je hem aan zetten. Het pootje van de flitser komt fragiel over maar vooralsnog zit hij er aan. Ik krijg veel complimenten over de foto's, zowel de kleuren als de mogelijkheden.